pics

En ganska lugn dag är snart till ända, Elina har lekt med kompis hela dagen.
Dagen började med att vi åkte till tandläkaren med Maja, Elina lämnade vi av hos kusinen för han skulle skjutsa henne till judoträningen. Maja var som en liten ängel hos tandläkaren och allt gick som smort. Nu behöver vi inte tillbaka förrän om ett år igen :-)
Judoträningen blev inställd för Elina var ensam om att vilja träna, tränaren erbjöd sig att bara hon och han skulle träna men Elina avböjde (han är ju så mycket bättre än mig var orsaken, snacka om höga krav på sig själv) vänligt men bestämt. De mötte upp oss vid godisaffären och sen åkte vi hem, Elina vidare till kompis som sagt.

Maja har i omgångar lekt med grannarna, det fungerar tidvis jättebra. Rätt vad det är kommer hon och gråter och har inte riktigt hajat vad det är de leker och varför de blir arga på henne :-)

Nu har jag laddat grillen och väntar på att Mats ska komma hem, tog några riktigt fina bilder på systerdottern igår och lite andra bilder jag är ganska nöjd med. Här kommer det ett urval.....


Elina håller på att lära sig hjula


Kusinkärlek


Finaste Jonna


Finaste igen


<3


I love you


Elina hoppar ur gungan


Sommarfötter redan...:-)


Härliga fina trädet...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nog för att du har finaste systerdottern, men bilderna är också ursnyggt tagna. Ser ut som proffsbilder!...vänta nu.... det ÄR ju proffsbilder=)



WoW!

2009-05-02 @ 19:17:30
Postat av: Eva

Hej!

Har inte varit någon flitig bloggläsare på ett tag, men nu läser jag ikapp mina favoriter. Vilka fantastiskt härliga bilder på kusinen - vilket ljus!



//Eva

2009-05-27 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback