Åre

Efter några veckors stress, stress så börjar jag lugna ner mig, det har varit mycket ett tag nu och jag har prioriterat om lite. Inget allvarligt, men om man fortsätter i samma tempo hela tiden så kanske det blir allvarligt till slut???

Nu ska jag börja packa inför min resa till Åre, det är dags för Postmilen och vi åker tåg till Stockholm ikväll, tåg hela natten till Åre sen är det dags för milen och kamratfest på kvällen. 9 på söndagmorgon går tåget hemåt igen. En intensiv men säkert rolig helg!!!

Elina skall också ut på äventyr, hon skall åka tåg idag med farmor till Flen, där kommer farmors syster Birgitta och hämtar de för vidare transport hem till Birgitta i Malmköping. Farmors syster Birgitta och Elina har en speciell relation, Elina avgudar denna Birgitta och hon är en alldeles speciell härlig människa som man bara kan tycka om.

Det är marknad i Malmköping och Elinas tremänningar kommer att vara där, Elina har pratat om detta i månader och idag är det äntligen dags... Min lilla snurpa, tur att jag är bortrest själv så jag slipper sitta hemma här och oroa mig....:-)

Här kommer lite bilder som jag tagit som jag tycker mycket om!!!

Ha en trevlig helg allihopa, jag återkommer med bilder från Åre nästa vecka!


Äppelträdet som numera är utblommat :-(


:-)


:-)


Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback