Utmaning

Jag blev minsann utmanad av Sundinska

Nu är det min tur att utmana, se längst ner vilka ni är!
Så här ska man göra:

-Svara på frågorna.
-Välj ut fyra stycken att utmana.
-Skriv till dem att de är utmanade.
-Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

Frågorna lyder(och jag svarar):

* Vilken mat äter du ofta?
Varannan fredag äter vi någon form av tacos/nachos/tortilla, Varannan fredag äter vi klyftpotatis, kött och pepparsås.

* När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Jag är den som hjälper till, jag har så svårt att sitta och titta på och allt går ju fortare om man hjälps åt eller hur?

* Var sitter du helst när du bloggar?
Vår laptop står oftast stadigt placerad på hörnet av köksbordet, och där sitter jag också som bäst och oftast när jag ska använda den. Där använder jag helt sonika Helenas svar eftersom jag oftast sitter där jag med ;-)

* Köper du ofta Triss-lotter?
Alldeles för ofta, känns som om jag skulle kunna ha sparat undan en hel del pengar om jag låtit bli alla dessa trisslotter

* Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Oj det var nog när jag, Mats och en kompis till mig var på turnésemester på Öland, Skåne och Blekinge i en vecka.

* Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Svt och TV4 och om jag måste välja nån av dem så är det nog TV4

Jag utmanar:

Hunney  

Kattis 

MammanJ 

Marie


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Helena, nu har jag gjort utmaningen =)

Postat av: Jessica

Jag också!

2009-03-28 @ 10:58:28
URL: http://mammanj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback