Sudden death

Är för nervös för att kolla på sudden death så jag skriver detta samtidigt så kanske jag slipper kolla *hihi*


Lovar du att vara ärlig? Ärlighet varar längts

Du heter: Helena

Smeknamn: Lellröva, Nena, Glufs-glufs, Torbjörn

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Goodbye my lover - James Blunt

Beroende av: Snus tyvärr.... och min familj då förstås

Vad tror folk om dig?: Ingen aning... tala om för mig...

Stämmer det?: Hmm en följdfråga jag inte riktigt räknat med

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag skrattar så härligt, men lika många stör sig nog på mitt högljudda hyenaskratt hahahahahahaha

Vad säger du för att imponera på någon?: Vet inte om jag har det behovet att imponera någon..

Hur imponerar man på dig?: Människor som är ärliga och står upp för sin åsikt/sak utan att påverkas av andra tycker annorlunda. Alla dessa människor som arbetar ideellt för barn eller djurs rättigheter imponerar också på mig

Brukar du skratta för dig själv?: Hahahahaha jo då det händer nästan varje dag :-)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Nån reklam från ATG

Var bor du?: Värmland

Trivs du där?:Ja där vill jag leva, ja där vill jag dö... (från Värmlandsvisan)

Äger du några converse: Ja men har inte använt de på många år

Sprit, cider, vin eller öl: Rödvin
Brukar du bli för full: Har haft en tendens till det på senare år men nu var det ett bra tag sen tack och lov

Är du allergisk mot något: Mögel, nickel om mygg

Hur svarar du i mobilen: Ja det är Helena

Antal timmar sömn inatt: 7 ca

Brukar du komma i tid: ALLTID
När mår du bra: När jag är i skogen antingen ensam eller med mina barn och min kamera en solig vårdag!

När blev du fotad senast: Hmmm... vill inte vara med på bild så det var nog längesen

Hur känner du dig nu: Trött snurrig och nervös (kollar sudden death)

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Bra att ha

Vad saknar du: Min farfar...

Hade du en bra kväll igår: Hade jag nog...

Favorit dryck på morgonen: KAFFE KAFFE OCH KAFFR.

Rakar du benen: Ibland

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23 eller 06-07 beroende på hur jag jobbar

Är du blyg?: I vissa situationer

Sysslar du med någon idrott: Nej inte egentligen är ledare för 6-7 åringar i friidrott och försöker komma igång med mina joggingturer... bara jag blir frisk

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja både och
Har du spytt offentligt: Tyvärr ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Såna saker som killar gör ;-)

Är du nöjd med ditt liv: Ja det gör jag även om tillvaron som heltidsarbetande och småbarnsmamma är jobbig bitvis, men den är också underbar

Är du bortskämd: Nej inte materiellt sett, men jag är bortskämd med kärlek från familj och vänner
Vad gör du i morgon: Jobbar och har avslutning med friidrottsgruppen

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Såna som står för vad de är och gör saker för att de vill och tvärtom. Robyn är en sådan "kändis" som jag upplever så
Vad längtar du till?: Min semestervecka efter påsk

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut

Vad använder du för shampoo?: Just nu ett Kerastase schampo för färgat hår

Hur gammal är du: 37

Tycker du om någon just nu: Jaaaaaa mina barn, min sambo, vår katt, mina föräldrar, min syster och systerdotter och mina underbara vänner

Gröna eller röda äppeln: gröna

Gillar du golf: Våga säga nej

Vilken tid gick du upp idag: 06.00

Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Ja gjorde det senast för en timme sen när pappa skrivit en kommentar i min blogg

När grät du senast: Skrev just det

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Min drömkamerautrustning

Bär du glasögon eller linser: Nej, men jag borde

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Öronen

Vill du gifta dig: Ja, jag vill

Vill du ha barn: Har redan två underverk... räcker så

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: ja faktiskt så tycker jag det
Är du flygrädd: Nej, tycker det är urhäftigt att flyga

Hur vig är du: Nej det kan jag inte beskyllas för

Är du musikalisk?: Inte det heller

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola light

Vilken är din favoritglass: 88 och Tip top

Tror du på ett liv efter döden: Nej, jag är livrädd för döden så jag önskar att jag gjorde det

Tycker du om sushi: Aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: chips och dipp

Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: både och

Vilken ögonfärg har du: Gråblå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej inte nu längre

Röker du: Nej snusar

Hur ofta tränar/motionerar du: inte så ofta som jag borde
Senaste låt du hörde: Ingen aning, nån på radion när jag åkte hem från jobbet

Kommentarer
Postat av: Speja

Tack, då vet jag lite mer om dig;) Du verkar ju vara en trevlig prick.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback