Robinson + vila

Ja eftersom jag varit utan sambo och utan barn sen i eftermiddags så har jag först vilat, sen vilade jag lite till. Sen låg jag i soffan och sappade mellan bandyfinalen och Färjestads utskåpning av Skellefteå. Sen vilade jag nog faktiskt en liten stund till tror jag om jag minns det rätt ;-)

*fniss*

Det är faktiskt så att jag skulle ha varit med min sambo och hans bror till Göteborg på 60-årskalas, jag hade sett fram emot det jättemycket. Men jag blir ju aldrig frisk och i torsdags bröt jag ihop och bara grät för jag är helt slut i hela kroppen. Så jag insåg att om jag skulle orka jobba mina ordinarie arbetspass var jag tvungen att stå över Göteborgsresan :-(

Vi hade ju redan barnvakt eftersom vi skulle åka bort..... och eftersom jag har världens underbaraste föräldrar och svärföräldrar så fick barnen fortfarande sova över där och jag skulle bara vara hemma och vila. Trodde jag inte skulle klara av att vila så mycket som jag gjort för det ser ut som h-e här hemma men jag har verkligen vilat.

När jag ändå låg där i soffan så passade jag på att se Robinson. Hade inte tänkt det för jag var faktiskt lite irriterad på att de körde om Robinson igen i en tredje kanal. Men det var faktiskt jättebra tyckte jag och för första gången egentligen så är det mer en överlevnadstävling än lite svältsemester ;-) Det kan bli riktigt bra, min uppfattning var att Michel inte skulle ha åkt hem. Jag tycker de kunde ha skickat hem den där Beatrice faktiskt. Men det är egentligen svårt att säga men min första intuition säger mig det.

Nu är det sängen och Patrik 1.5 som gäller... Mer vila alltså!

Kommentarer
Postat av: Terese

Men lilla gumman, nu är det nog bäst att du vilar ordentligt och bara tänker på att du ska bli bra och du Lyssna på din kropp! (ja vet vad jag pratar om) Många Kramar till dig!!!!

2009-03-22 @ 20:37:05
Postat av: Kattis

Bra att du vilat, den där Patrik 1,5 har jag också sett, en rätt mysig film att slötitta på!

Take Care!

2009-03-23 @ 09:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback