Modell

Idag så var jag ju på barnmässan, skulle stå i Oriflames monter. Elina valde att följa med mig och hon roade sig i 4 timmar utan att klaga. Första timmen såg jag henne inte alls.

När jag var där igår så ville jag fotografera Maja hos två killar som fotade lita annorlunda porträtt. De kallar sig
Studio Bus
Maja var ju som vanligt inte ett dugg intresserad.... Elina däremot ville hemskt gärna bli fotad...

De tog liggande kort, hoppande kort och en närbild. Närbilden blev så gryyymt bra så fotografen sa att om jag inte valde den så skulle han bli arg ;-)
Jag ville ju ha en hoppande bild och frågade om jag fick välja två... Det fick man egentligen inte men eftersom jag var "utställare" så fick jag den förmånen... Hihihi så hoppbilden och närbilden skulle jag köpa. När jag fyllde i blanketten så viskade de bakom mig innan de frågade om de fick använda närbilden på sin hemsida för de tyckte den blev sååååååååå braaaaaaaa.

Hihihi Elina blev jätteglad så vi sa ja till det.

Jag meddelar när den finns med...

Kommentarer
Postat av: Morfar/ Pappa.

Ser verkligen fram emot att få se bilderna, Elina ser ju alltid bra ut på kort Du tar. Tror inte det beror på fotografen, jag håller på Elina. Kram till Elina från Morfar. ( Ge Maja en också )

2009-03-30 @ 15:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback