Min tur

Inatt har jag frusit och svettas om vartannat hela natten, eller rättare sagt sen igår kväll. Jag somnade när jag hade läst för Elina och sen förflyttade jag mig till soffan för att se på hockey men jag sov vidare där.

Förflyttade mig till sängen lite senare, och då frös jag så det gjorde ont i huden. Stackars stackars mig.
Så idag har jag och Maja varit hemma för hon är halvhängig och ögonen geggar på henne.

Har legat mest hela dagen, och Maja har mest sett på teve...
Somnade helt plötsligt och vaknade 2 timmar senare, har aldrig hänt förut och fy vad jag mådde dåligt när jag vaknade för maja hade uppenbarligen inte somnat för hon hade ätit upp den halvan av sockerkakan som var kvar. Soffan var full i smulor men något annat bus verkar det inte som om hon har hittat på tack och lov.

Känner mig som världens sämsta mamma

Kommentarer
Postat av: Hanna

Pyttsan, det var det dummaste jag hört!- Någonsin!

- Du ÄR världens bästaste mamma! Alltid, dessutom är du söt också =)



Kram

2009-03-12 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback