Lista

Snodd av Emelie


Var kommer du ifrån?

Född i Karlstad, bor numera två mil utanför
Heter?
Helena Maria Svensson
Hur gammal är du?
37 på pappret ca 25 i sinnet
När fyller du år?
20 maj
Tycker du om någon just nu?
Många, men främst Barnen och Mats.. sen är det ju familj och vänner naturligtvis
Jag samlar på?
Damm?
Gröna eller röda äpplen?
Både och
Vilken tid gick du upp idag?
05:56 vakna Majsan
Har du sovit i din egna säng inatt?
Nej i gästrummet med Maja (vi hostade tillsammans där)
Har du sovit ensam inatt?
Nej som sagt Majsan och jag
Har du strumpor på dig nu?
Raggsockor
Hur svarar du i telefon?
Ja det är Helena
Vad ska du göra ikväll?

Äter god mat och ligger i soffan och ser på Let´s Dance antagligen
Vad ska du göra imorgon?
Förhoppningsvis fira barnens kusiner om jag är frisk
Var vill du bo när du blir stor?
Jag är stor och bor bra, men drömmen är ute på landet med många djur
Vad vill du bli när du blir stor?

Vet inte
Är det okej att gråta?
Absolut
När grät du senast?
Kommer inte ihåg vilken dag, men när jag kolla på Spårlöst
Vilken årstid tycker du bäst om?
Våren
Laddar du ner musik och filmer från internet?
?? Kan man det?;-)
Skulle du göra om du vann en miljon?
Köpa mig min drömkamerautrustning först och sen får vi se... Nån resa kanske
Bär du glasögon eller linser?
Har både och men använder det inte
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nope
Har du piercingar?
Hål i öronen
Har du tatuering?
Nej, men ska göra en
Vill du gifta dig?
Ja!
Vill du ha barn?
Inga mer nu, har två underbara tjejer redan
Solar du ofta?
Nej
Är du bra på att laga mat?
Ja det tycker jag faktiskt
Gillar du att dansa?
Ja och vill gärna börja en buggkurs till hösten
Vilken är din favoritglass?
Texas Pecan
Tror du på ett liv efter döden?
Nej
Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska?
Både och tror jag
Vilka hårfärger har du haft?
Mest åt det bruna hållet men nu är jag tyvärr gråhårig om jag inte färgar
Är du beroende av något?

Snus och kameran
Röker du?
Nej, snusar
Senaste låten du hörde?
hope & glory
Vad gör du på helgerna?
umgås med familjen
Vem kramade du senast?
Maja!!
Saknar du någon nu?
Jag saknar många men framförallt Elina som är i skolan och Mats som jobbar
Vem ringde dig senast?
En från jobbet precis nu
Var du glad igår?
Mest sur och ledsen för jag är sjuk, men mina barn gör mig alltid glada några ggr per dag, VILKEN TUR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback