Let´s Dance

Ja... innerst inne hade jag nog hållt på Magnus ändå men Morgan var ju min absoluta favorit.
Men när de skulle göra sina showdanser så började jag också att gråta efter Lailas dans..

Det var så fint och vackert så jag blev helt tagen...

Sundinska skrev i en kommentar så nu måste jag leta upp det, har du nån länk Sundinska???

Men det var i alla fall bland det vackraste danser jag sett... Men jag blev glad ändå för Magnus och inte minst för hans danspartner Annikas skull.. Hon var värd detta även om det inte ska handla om dem. Faktiskt så syns det så väl på henne att hon älskar och brinner för detta.

Men nu är det Gonatt

Kommentarer
Postat av: Sundinska

Menar du kommentaren i inlägget nedan? ;)

Postat av: Marie

ja men jag grät väl oxå, som vanligt.

Gråter till ALLT på äldre dar, känns det som....

2009-03-28 @ 09:39:40
URL: http://ozzysmor.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Ja, både jag och D satt helt mållösa efteråt. Det var så det kändes långt in i hjärteroten!



Ja, jag unnade verkligen Annika den här vinsten - tredje gången gillt. Även om jag, precis som du har haft Morgan som favorit lääänge. Magnus var näst-favoriten så det var inte alltför svårt att ställa om sig :).

2009-03-28 @ 10:57:57
URL: http://mammanj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback