Hur ska de ha det?

I tisdags när vi var hos läkaren och skulle plocka ur stenen på Maja så passade jag på att fråga om hennes ögon som nu är på andra veckan med klegg och rinn.
Men han sa att jag skulle fortsätta att badda och tvätta med varmt vatten så försvinner det nog snart. Jag förtydligade att det var andra veckan och att huden runt ögonen nu är irriterad, men han sa att det försvinner snart.

Idag kände jag att jag var tvungen att ringa till VC för det rinner och kleggar värre än nånsin nu. Sköterskan sa att jag absolut skulle komma in för två veckor med rinnande ögon var alldeles för länge !?!?!?

Tack och lov för det, nu har vi ögondroppar och hoppas att det ska hjälpa!

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback