helgen i bilder

Egentligen borde det bara vara en bild och det är en bild på en säng och en hostande Helena... Men lyckligtvis har jag lyckats orka lite mer än det. Känner mig mycket bättre idag, men kvällarna är ändå värst så just nu är jag sliten och längtar (får man säga så?) till barnen har somnat och jag ska bädda ner mig i soffan och kolla på Beck.


Detta roade jag mig med på fredagen.... Då vet ni som känner mig att jag har tråååååkigt


Maja och jag spelade memory



Vi blandar lite



Koncentrerad Maja memorerar vart allt ligger


Jippieee... Jag fick par skryter Maja


Lyckan var gjord när Maja fick hålla i kopplet


Elina är en snäll storasyster som inte bråkar eller klagar när Maja fick hålla i kopplet, fast hon gärna ville det själv


Maja & Mambo


Mambo


Maja och jag fick sällskap av Bebben på vår fikapromenad


Maja har drömtårta och saft i ryggsäcken


Uppför backen..


Nerför backen



Fika i solen på solen :-)


Nybakad drömtårta


Bebben kom ner till oss, och Maja tyckte hon också skulle få smaka men hon ville inte ha


Passade på att fota henne lite


Snuttekissen..


Majsan njuter i solen...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! jag hittade hit jag me:) vilka härliga bilder, hoppas ni är piggare o friska nu. kramar Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback