härlig dag

Ja, Maja fick ju vara hemma idag, och det var nog tur. Dels för att jag vaknade inatt med ont i halsen och blödde näsblod igen. Maja var som en zombie hela förmiddagen så vi behövde nog den här dagen både hon och jag.

Vi skulle i alla fall hämta Elina halvtvå när hon slutade skolan. Strax efter halvett säger Maja att hon vill vila lite. Åh vad skönt tänkte jag då får jag blunda i 5 minuter. Maja är inte lätt att vila med oavsett om hon är trött eller inte så jag var ganska säker på att det skulle börja krypa i kroppen på henne efter några minuter.

Jag vaknade och tittade på klockradion som stod på 15.02 !?!?!? Jag fattade ingenting, tack och lov hade jag inte sagt till fritids att vi tänkte hämta Elina tidigare. Vi gjorde oss i alla fall i ordning snabbt och var på fritids strax före halvfyra.

Sen åkte vi in till mormor i parken för korvgrillning, det var länge sedan vi gjorde det nu och i det underbara vädret kändes det som en bra idé. Barnen lekte ut en långs stund innan vi avslutade med att gå in en stund.

Maja ligger och ser på film nu och det ska bli spännande och se när det går att få henne i säng, själv ska jag åka till jobbet om någon timme. Nu får det vara slut på sjukstugan!!!!!


Kisar mot solen


Maja med ketchup runt munnen


Elina poserar gärna


<3


Maja med sin häst


Nu är våren här med allt vad det innebär


Min egen fotomodell


Himlen var magiskt vacker, jag är inte så bra på att fånga det måste lära mig mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback