Fredagssvammel och pics

Ja så var det fredag igen och vart hamnar man om inte framför teven till Let´s dance..... Jag tycker faktiskt inte att det är samma klass som förr om åren, eller om jag helt enkelt har tröttnat på programmet.

Vi har haft en lugn, mysig och slö dag. Mycket tack vare att Elina är lite hängig. Inte sjuk men hängig helt enkelt. Läkaren tyckte att jag definitivt kunde ha skickat Elina till skolan, men min magkänsla var/är att det inte är riktigt schysst mot Elina att vara en hel dag i skolan helt röd i ögonen och hängig i hela kroppshållingen. Jag litar på min intuition och är helt säker på att jag gjorde rätt att hon var hemma nästan hela veckan. Det var en vecka utan läxor så vi tajmade det rätt bra ändå.

Nu är snart första delen av programmet snart slut, Majsan har somnat i gästrummet och Elina ligger i soffan bredvis mig och kraxar lite lätt för att undvika sömnen :-)

Här kommer lite pics från vår disco/cirkus/skumbads-dag!!!


Missade att fota innan vi tog fram ansiktsfärgerna


dans


discolampan var med


clownen


Maja med extra morotsfärg runt munnen


puss


Just det, vi åt våfflor oxå


Skum


tittut


syskonkärlek


Oj...


Ovanför ytan


roligt


Jag älskar er oändligt


PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååååååh så fina skumbadsbilder!

Sånna som gör sig fina förstorade med fin ram runt sig på väggen=)



Hoppas Elina mår bättre!!!!



Kram

2009-03-06 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback