Drömtårta

Nu bakar jag och Majsan en drömtårta.... Elina är som vanligt och leker med en kompis, och denna gången ville de vara hos kompisen för hon har precis fått hem ett föl och Elina har inte sett fölet än...

Solen skiner ute och trots att jag egentligen inte orkar så ska vi gå ut en stund, då kom jag på idén att baka drömtårta och ta med till skogen och fika... Det älskar ju Majsan så då kanske jag får med mig den lilla latmasken ut på en promenad.

Kameran hänger självklart med så förhoppningsvis orkar jag lägga upp det sen...

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad du är duktig som "bara så där" sätter igång med ett bak för att kunna ta med sig ut.



Så går det inte till här :)...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback