Usch

Tänkte komma igång och skriva lite här igen efter en tids vila :-)

Det har varit alldeles för mycket ett tag nu med det mesta, så jag har inte riktigt haft orken till mer än det nödvändiga.
Har samlat ihop en del bilder som jag tänkte lägga upp. Men jag har en sån värk i min axel som vägrar gå över så jag orkar inte riktigt sitta här och pilla för mycket.

Vi hörs snart igen, nu ska jag lägga mig i sängen med Alexander Schulmans bok om sin pappa - den verkar riktigt riktigt bra, en lite annorlunda bild av Herr Schulman än man kan tänka sig.

Må gott och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Take Care, Stay Safe and Be Happy!



Kram Katarina

2009-06-18 @ 11:47:23
Postat av: sundinska

Du får göra som jag. Skriva litegranna ibland, lite varje dag om det går och sedan kopiera och lägga ut det i ett inlägg när allt känns "färdigberättat". :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback