Tyst det är i huset...

Jag åkte in till jobbet en sväng, hade lite som jag kände mig tvungen att göra och eftersom Maja inte får gå på dagis imorgon så ska jag vara hemma. Det har gått 48 timmar imorgon kväll och hon blödde näsblod 4 ggr under eftermiddag/kväll så hon hade inte fått gå oavsett den där 48-timmarsregeln.

Nu är det så tyst här i huset, Elina hade ont i magen när hon skulle lägga sig så hinken står bredvid hennes säng, håll tummarna för att det inte blir något. Iofs så sa hon igår att hon också ville ha magsjuka eftersom man får cocacola och nötcreme och så tycker alla synd om en..

Det där med nötcreme tror jag hon minns från hon hade hög feber för länge sen, för jag kan inte minnas att vi har gett det i samband med magsjuka i alla fall. Cocacola är ju klassiskt när man har magsjuka men de är att roliga. Om hon får det så ska jag påminna henne om det när hon mår som sämst... hehehe

Just nu sitter jag och fyller på hennes ipod med musik, lyckades tömma den av misstag men hade lovat henne att lägga in lite mer musik från hennes Idolskiva mm så det är väl bäst jag håller mitt löfte.

Lite bilder från helgen också...


Minipizzor efter tips från Jessica, uppskattat värre hos både sambo och Elina


Mums


Maja igår kväll ca 23.00 hur pigg som helst, men hon är ju nästan lika blek som nattlinnet


Elina med sin älskade födelsedagspresent


Maja hackar lite is, väskan hade hon fågelmat i


Efter 20-25 minuter så orkade hon inte längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback