Magsjuka

Idag tror vi att magsjukan kom till oss (kan den smitta via bloggar, eller vad tror du MammanJ??)
Maja vaknade med jätteont i magen, och vi serverade henne frukost direkt eftersom hon inte åt så bra igår (skäms så jag vill inte berätta varför) men hon kunde inte få i sig nåt.

Efter ett tag fick hon i sig lite smörgås och då blev hon lugnare en liten stund men till slut spydde hon.
Men hon piggnade på sig och lekte för fullt och vi åt fiskbullar till lunch och hon åt en hel portion. Vi trodde nog att det var pga igår som hon hade varit dåligt med ätande igår.

Men efter 1 timme så kom det från andra hållet istället och hon sprang på toaletten flera ggr.

Men ett tu tre så var hon pigg igen, men när jag skulle börja göra kvällsmat så började hon gråta och skrika och ville spy och springa på toaletten samtidigt.. Det kom dock inget och hon bara grät och grät tills hon somnade.

Vaknade alldeles nyss och har fortfarande ont i magen..Lilla snurpan kom upp och sa:

Mamma, vad ska jag ta mig till med magen?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh neeej! Stackars er! Hoppas att det bara var något som Maja ätit eller så. Så, att ni andra slipper... Blä, vad magsjuka är bläää!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback