Leklandet

Idag skulle vi åka skridskor inne i stan, Mariebergsviken. Grilla korv och ha det mysigt. Men termometern stod på -16.1 i morse och prognosen sa att det skulle vara 10-12 minus under dagen. Då kan man ju förvisso åka lite skridskor men att vara ute och grilla korv också kändes inte sådär bra.

Vi bestämde oss för att åka
HIT istället, det öppnade på annandagen och det känns jättekul att ha ett lekland här i Karlstad. Vi var ju till Örebro förra året och även om detta inte är riktigt lika stort så var det ett alldeles underbart ställe för våra barn som har en del överskottsenergi nu efter långledigheten.

Vi klättrade, lekte, hoppade åt en stor brunchbuffé, åkte rutchkanor, dropslide (!) osv. Kompisarna E, M och E var också med och alla hade helt enkelt jättekul.

Lägger in lite bilder i ett annat inlägg där jag samlar lite bilder från förra veckan också...
Nu är det bara en dag kvar innan det blir jobb igen.... Jag känner att jag faktiskt skulle kunna vänja mig vid att vara ledig en längre tid... Så mysigt att spendera dagarna med barnen och göra massa saker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback