leka och exakt

Hej,

En snabb uppdatering bara, full sammanfattning kommer imorgon men jag måste bara berätta en kul sak.
Elinas kusin Ida som är 13 år stannade kvar hos Elina för att "va" med henne (inte leka alltså)

De grejade och grejade, hon fixade håret på Elina och sminkade henne (ja idag sa jag ja till det faktiskt) När de hade visat upp sig för oss skulle de gå tillbaka till Elinas rum och då utspelar sig följande konversation...

E: Ska vi leka (minns inte vad det var hon ville leka)

I: Elina, jag leker inte....?

E: Nä nä, men vad det nu är vi gör ska vi göra det då?

Gissa om jag fnissade i köket...

Vi skjutsade hem Ida och i bilen hem så såg jag att klockan drog sig mot Elinas verkliga födelsetid. Jag ringde fröken ur (klockan i bilen går inte riktigt rätt) och får höra: Tjugotre - tre - och noll... Tjoho jag sjöng Ja må hon leva eftersom Elina föddes 23.03.

Nu ska jag följa de sista skälvande minuterna i semifinalen i Junior-VM - HEJA SVERIGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback