Läst bok

Nu har jag läst ut Vänninan av Eva Franchell och jag tycker att den var bra. Inte för att det var skvaller i den men ändå lite inside information om hur det går till i politikens korridorer.

Så mitt råd är att om man gillar denna typ av böcker så ska man köpa den.

Nu vet jag inte vad jag ska läsa, har några (läs ett helt gäng) olästa böcker som jag har beställt, glömt att avbeställa eller fått men ingen av dem riktigt tilltalar mig för stunden.
Flyga Drake är en bok som jag så gärna vill läsa men jag har börjat på den ett flertal gånger utan att kunna fortsätta. Tusen strålande solar sträckläste jag och sov minimalt under den tiden och jag tycker att den var undebart bra.

Men jag kanske ska försöka igen? Ja jag tror det, det var ju ett tag sedan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback