Igen

I morse när Elina vaknade såg hon så hängig ut.. Men hon hade varit uppe tidigt på lördagen och vi var hos bekanta sent på kvällen så jag tyckte inte det var så konstigt.
Så ringde kompisen och Elina har ju inte lekt med någon på en vecka så jag skulle skjutsa dit henne. Men först tog jag febern på henne för att vara påd en säkra sidan. Men 36,9 visade tempen och hon fick åka.

Hämtade henne redan vid 14-tiden för farmor/svärmor kom hit och skulle bjuda oss på lunch (lyxigt som bara den)
Kompisen ville följa med hit och det fick hon, men jag tog febern igen för nu tyckte jag hon var varm dessutom... 38,8 visade den då *suck*

Men hon ville inte att kompisen skulle åka hem, så jag ringde hennes föräldrar och de sa att så länge Elina orkar så var det OK för dem, de hade ju redan lekt hela fömiddagen ändå.

När kvällen kom hade hon 39,4 så hon blir hemma imorgon igen... Töligt, framförallt för Elina som så gärna vill till skolan och förra veckan fick hon ju bara två dagar i skolan tack vare magsjukan.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att Elina mår bättre nu. Det gick ganska fort över på T (allt är relativt) - feber och ont i magen lördag eftermiddag fram till söndag eftermiddag. Visserligen lite mer magont på kvällen sedan men det var mest troligt p g a att magen varit så tom, och blev chockad över maten hon åt :). Idag har vi varit hemma en feberfri dag - i full fart så... Hoppas det blir detsamma för Elina!

Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha men åh nej vad roligt! :D

Vad glad jag blir... :D

2009-01-21 @ 19:30:51
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback