Here we go again

Jag kan ju inte med gott samvete skriva att Maja verkade helt frisk i helgen, men nog gick det åt rätt håll. Hon var sådär sur, vrång, trotsig och jätteglad i en salig blandning och det är ju den Maja jag känner igen.

Igår eftermiddag började jag känna mig hängig och fick huvudvärk och låg mest hela kvällen och på natten hade även jag feber. Idag är jag trött och har lite huvudvärk men ingen feber.

Maja då? Jo hon har 39.2 och ligger i sängen och "mår inte så himla bra" som hon säger själv.

När ska vi bli friska?

Kommentarer
Postat av: Terese

Ska ni aldrig bara få vara friska!!! Krya på er kramar Terese

2009-01-25 @ 18:43:35
Postat av: Anonym

Efter regn kommer solsken!



Hoppas solen kommer snart, ni har haft ett sjukligt krasst år ännu så länge....



Kram

2009-01-25 @ 20:10:14
Postat av: Jessica

Näe, fy. Inte ni också? Ja, inte vi peppar peppar men så himla många andra.



Lider med er och hoppas innerligen att smittan inte går via bloggar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback