Award

Jag fick ju en award härom dagen och nu är det min tur att ge till den/de mammabloggar som jag tycker är värda detta.

För att vara lite tråkig så ska hon som jag fick den av få en tillbaka MammanJ, inte för att hon är tråkig - inte alls. Hon skriver roligt och många tänkvärda saker. Sen har vi ju döttrar i samma ålder, det var så vi "lärde känna" varandra. En mailinglista för oss som fick barn 2001.
 Sen har vi min underbara kompis Hunney som jag inte riktigt vet om jag får länka till... Men hon skriver så alldeles underbart även om det inte är så ofta, så spelar inte det någon roll för när hon skriver så är det så bra ;-)


Varsågoda

När jag tänker efter så läser jag inte så många mammabloggar, men jag har några andra bloggar som jag vill tipsa om, vanliga människor som skriver bra och berör mig och får mig att tänka efter både en och två gånger...

Det här är en tjej som inte bara skriver bra utan kämpar och kämpar och jag önskar att det fanns ett trollspö jag kunde vifta med så att allt blev bra för det unnar jag henne...

Finnjonna har jag läst ett tag nu och hon skriver också så att det berör en, att "få" barn är inte så självklart för alla vilket gör att man ser sina barn som en gåva och att man skall skatta sig lycklig över att de kom till oss.

Singelpappa fick jag tips om för någon dag sen och där får man också en stunds eftertanke om vad som är viktigt i livet, att ta vara på dagar man har tillsammans för man vet aldrig...

Nu är klockan mycket, vi har varit på trevlig middag hos goda vänner ikväll! Det är också något man ska ta tillvara på. Vänner är guld värda och mitt i småbarnslivet kan jag ibland känna att jag är alldeles för dålig på det, men jag hoppas att ni som känner mig vet att ni betyder mycket för mig även om det går långt mellan varven man ses eller hörs av.

Kram och godnatt



Kommentarer
Postat av: Hunney-her-self

Blir alldeles rörd här borta!



Vilken underbart härligt vän jag lyckades få den där dagen då "hosthost den där magkatarren jag har var liksom ingen magkatarr....."

"- jahaaa du är gravid, jaja men det är jag med!"



Är så otroligt tacksam över att jag fick jobbet, och att jag genom det lärde känna dig!



Du är guldet och gröna skogarna som alla borde få ha i sina liv!



Puss

2009-01-18 @ 22:46:02
Postat av: Jessica

Tack snälla Helena för dina fina ord! Hoppas nu bara att sjukdomsöverföringen över cyberrymden inte fortsätter. Skulle tycka det var trist om du inte kom och hälsade på mer :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback