:-(

Igår fick Elina gå till skolan, hon var feberfri hela tisdagen och enligt henne själv så var hon jättepigg och mådde jättebra. Kanske skulle jag ha reagerat på alla "jätte" så fort man frågade om hon kände sig OK, men det är lätt att vara efterklok.

Vi följde i alla fall alla "regler" som finns och hon var inte bara feberfri utan hon och jag var ute en stund när jag skottade snö och hon ville inte gå in och vi hade snöbollskrig. Jag brukar alltid ha som regel att se till att gå ut och se om de orkar med någon aktivitet för då vet man att de är redo att gå tillbaka till skolan.

När vi satt i soffan och kolla på Bollibompa så slumrade jag till och vaknar av att Elina gråter och säger att hon måste spy.... Yr i bollen svarade jag att hon skulle gå på toa.. Hon han nätt och jämnt dit och de första orden hon yttrar när hon är färdig är "Jag vill gå till skolan imorgon, jag vill inte vara hemma" och så grät hon hejdlöst...

Imorse vaknade jag av att Maja kom och ville ligga hos mig en stund, hon var brännhet och hade feber

GAH, jag blir tokig.. Men nu isolerar vi oss ända till måndag så ska vi nog bli friska!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon :)

Hoppas du får en bra torsdag.

Postat av: Jessica

Nämen - näej...!!! Om man betänker på hur det har smittat mellan våra bloggar tidigare, så hoppas jag ni får behålla den DÄR smittan för er själva.



Krya på er nu!!!

2009-01-22 @ 20:14:59
URL: http://mammanj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback