veckan som gått + lite pics

Ja som sagt, tiden bara flyger iväg och jag hinner inte mycket just nu känns det som.
Förra torsdagen var en dag som började med att jag jobbade 06.00-15.00 sen hem och packa ihop grejer till friidrottsträning. Direkt efter det så var det dags för årsmöte i föreningen. Stefan Holm delade ut sitt hederspris till två duktiga tjejer som har visat framfötterna. Inte bara idrottsligt utan i statituterna står det att de skall vara träningsvilliga och goda kamrater också.

När årsmötet var slut var det dags att åka tillbaka till jobbet för att ha APT med de i mitt lag som bara jobbar natt. Det är dock inte jobbet som tvingar mig till de här arbetstiderna, men eftersom jag bytt bort nätterna för utbildningar och möten så tyckte inte jag att mina arbetskamrater på natten skall bli drabbade av det, de har lika stor rätt som alla andra att sitta ner och ha APT.

Sen jobbade jag fredagkväll och när Mats och Elina åkte iväg på judoträning åkte Maja och jag till Yvonne på ljusparty. Jag är ingen "ljuständarmänniska" men jag köpte ett litet ljusi alla fall. Maja var på sitt sämsta humör när vi kom dit, men smälte senare och överraskade mig genom att äta 2 portioner med pastasallad och strimlad skinka...??!?!?! Jag begriper mig inte på den där lilla Majsan... :-)

När jag kom hem så la jag mig och sov en stund.... Kom på att jag skulle ringa syster och fråga om jag skulle komma och besöka henne eller om någon annan var där.. Det var ingen annan där så jag åkte och hälsade på henne... Skönt med lite egentid med syster, det är inte alltför ofta..

På söndagen skulle vi ut och åka pulka för Maja har fått en sån där madrass. Då ringde Linda och frågade om vi inte skulle komma dit och åka pulka. Jaaaaaaaaaaaaaaa vad glad jag blev, henne har jag inte träffat på jättelänge och vi hade en trevlig förmiddag.

Sen hem och så bråttom, bråttom iväg på kalas hos Mats bror som fyllde år.

Helt plötsligt var det måndag morgon och en ny arbetsvecka var igång som bara flög iväg och nu är det fredag och min lediga dag är här. LOVELY


Köpte en möbel till Bebben och hon älskar att titta ut genom fönstret


Spanarn


Maja fick prova Elinas kamera, inte så illa va?


Elina var hos Jonna och blev sminkad... Jag gillar det INTE men kan inte låta bli att imponeras av hennes enorma ögonfransar :-O


Underbar vinterdag


Maja med sin nya madrass


Maja fick låna Isaacs skidor


Kul tyckte Maja


Fina rosor


Maja vill gärna ha Bebben i sitt knä, Bebben vill inte gärna sitta i knä på nån..


Elina har fått låna en judodräkt av en kompis


Hon är söt min lilla snutta


Måste ju posa lite också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback