Nya tankar

Så jag har ojat mig över att mina barn aldrig blir friska så att allt kan bli som vanligt och att vi får gå till jobbet utan att vabba osv. Idag var första dagen på 3 veckor som vi lämnade båda barnen till dagis/skola/fritids.......

Att mina barn aldrig blir friska skrev jag va? Hmmmm.... Inatt var det en älskad vän till min systerdotter som somnade in i sviterna från den fruktansvärda sjukdomen cancer... Han blev aldrig frisk han, hans föräldrar hade säkert varit överlyckliga om han hade varit hemma för influensa och magsjuka i 3 veckor och jag ojar och ojar mig........ Skärpning Helena!!!

Min älskade systerdotter hann inte med emellan varven, denna pojken kände hon desto mer och är naturligtvis ledsen och otröstlig..

Skulle hämta pengar hos min mamma på hennes jobb idag och när jag kommer och går så står det ett 30-tal ungdomar uppe på en kulle och har tänt marshaller och man hör tårar från dessa människor och jag börjar gråta själv trots att jag inte kände denna unga människa som fick dra sitt sista andetag alldeles för tidigt.

Vila i frid lilla du och jag önskar att denna sjukdom kunde utplånas NU!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så otroligt sorgligt.



Men, du vet Helena - det kommer alltid att finnas de som har det värre - även om en influensa känns väääldigt fjuttig i det här sammanhanget...

Postat av: Cheyenne

Hej tant Helena!

Ditt inlägg är ledsamt, det är alltid tråkigt när unga männskor lämnar jordelivet...

Men mitt i alltihop så ska jag försöka pigga upp dig med en utmaning. :)

Läs mer på min blogg(inlägg 5/2)!



Hej å puss!

2009-02-05 @ 10:11:36
URL: http://cheyenne.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback