Jag är redo

Idag har jag suttit framför datorn en liten stund och surfat runt på olika shoppingsidor, de flesta i teknikens värld och framförallt då kameragrejer och jag inser att jag är redo.

Jag är helt enkelt redo att bli miljonär nu, det finns så många saker som bara väntar på att skickas hem till mig så jag är definitivt redo för detta.

Kanske inte miljonär, för jag ska ju inte ha kameragrejer för en miljon så ett par hundratusen räcker faktiskt det också.

Så.... nu åker jag in till stan och handlar lite mat och några trisslotter och kanske en Harry Boy.

Wish me luck....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till!

Postat av: Diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 15:05:36
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback