Jag är inte klok

Jag är inomhus och städar denna fantastiska dag!

Men Elina har sovit hos en kompis och kommer hem vid 16-tiden, Mats tog Majsan ut och åkte pulka. Så jag är ensam och det är dammigt och skitigt överallt i huset. Finns inget mer avkopplande att få vara ensam hemma och städa (jo det finns det, men jag städar hellre ensam)

Syster yster var här i morse och rensade barnkläder som  har stått i kartonger här, jag har inte vågat rensa eftersom jag vet att hon vill ha kvar några plagg som minne.
Då började lusten att städa här...

Här står nu 5 sopsäckar med barnkläder, vi skall ringa kvinnojouren och kolla om de vill ta del av detta. Fick ett tips att de gärna tar emot.

Nä, vad sitter jag här för? Fortsätt städa, fortsätt städa, fortsätt städa.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback