De e mycke nu

Oj jag hinner inte med mig själv längre känns det som, har inte en minut över och har jag det så försöker jag att sova lite för det sägs att det behövs ;-)

Jag var visst inte redo förresten, i alla fall inte för mer än 25 kr för det var vad jag vann i lördags. Men skam den som ger sig - på lördag är jag på´t igen...

Ikväll när barnen har somnat tänkte jag lägga upp lite bilder och uppdatera lite annat som jag har hållt på med när jag inte sitter vid datorn.

Äh, slänger upp en bild så länge...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, det slog mig imorse när jag stod uppochnervänd i duschen och blötte håret inför en arbetsdag där det inte riktigt passade sig att ha en frisyr som liknade Plupps - att visst var det Elina som, en gång när hon var liten, innan Maja kom - gick upp och gjorde en lååång lååång svans av alla dina bindor?



Det där har etsat sig fast i mitt minne, men inte förrän idag kom jag på att det ju var stora Elina som var busiga Elina då - då hade jag ju inte sett henne som nu :). Äsch, det låter konstigt, jag vet. Men, minnet har nu iallafall blivit ihopkopplad med rätt ung dam. Visst?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback