Blöjor

Maja har ju fortfarande nattblöja på sig och den är ofta tung på morgonen. Jag har ju haft mina misstankar om att hon gör precis som Elina gjorde... Nämligen att strunta i att gå på toaletten när hon vaknar för att hon är lat helt enkelt...Dessutom har hon inte velat vara utan när vi har pratat om det.

Igår när jag och Elina kom hem var det en uppgiven Maja som alldeles själv (sen flera dagar tillbaka) har gjort sig i ordning för natten helt själv utan bråk och protester. När hon skulle sätta på sig blöja så upptäckte hon att jag köpt fel blöjor, jag hade köpt bebisblöjor och hon vägrade ta på sig dessa. Vi har ju up&go annars och nu var det såna med tejp ;-) Hon var förtvivlad och gick med på att sova utan blöja om vi köpte nya imorgon...

När vi vaknade i morse och hon inte hade kissat så sa hon: Jag är stor nu mamma och vi behöver inte köpa nya blöjor :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

WOW!

det ryser härliga rysningar i mig, sån söt Maja ni har!

2009-02-25 @ 10:18:38
Postat av: Kattis

Så goooooo :-)

2009-02-25 @ 15:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback