Oväntat besök

Ja fast det var inte jag som fick ett oväntat besök, utan jag som gjorde ett oväntat besök :-)

Vi (barnen) gick omkring i nattlinne ända till 14,30 idag (är det lov så är det) och sen fick vi bråttom i kläderna för Elina skulle skjutsas in till morfar. Hon skulle nämligen med honom på boxningsträning idag. När vi släppt av henne så skulle vi ju åka hem igen var det tänkt men jag hade ingen lust att åka hem så jag chansade på att skicka iväg ett sms till Hunney om vi inte kunde träffas en kortis i hennes lekpark.

Hon skrev jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa som svar så det kändes som om hon ville träffas ;-)

Vi var där ca 15,30 och den kortisen varade ända till 19,30 men som de säger: Tiden går fort när man har roligt. Vi pratade en hel del om foto och fotografering som alltid och barnen lekte så fint hela tiden.

Motvilligt insåg jag att klockan drog iväg och att vi borde åka hem och till slut kunde jag slita mig.

Vilket härligt infall jag fick, varför händer inte det oftare?


Kommentarer
Postat av: Hanna

A) "Vilket härligt infall jag fick"

B) "varför händer inte det oftare?"



Svar:

A) Ja, ett ovanligt härligt infall!

B) Ja, verkligen! Varför inte oftare???



=) =) =) =)



puss

2009-04-14 @ 22:29:57
Postat av: Speja

Ofta är det så att man gör saker på impuls som det blir så himla trevligt. Och varje gång undrar man varför man inte gör så oftare. Minnet är kort, hos mig i alla fall;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback