Näääääää

Så var denna underbara semestervecka slut.... Imorgon är det jobb igen ända fram till vecka 30 då semestern börjar....

Jag gillar mitt jobb och framförallt gillar jag att ha ett jobb, men det är skönt att vara hemma med barnen. Jag önskar att jag skulle ha den ekonomin att finnas till här hemma för mina barn. Kanske jobba liiiite för att få till det där sociala, men att umgås med sina barn är GULD värt - jag älskar de mer än det går att beskriva trots alla tunga stunder med ilska, tjat osv...

Lite tankar från en trött Helena, Kram på er allihopa därute i cyberspejs

Kommentarer
Postat av: Speja

Visst är det härligt att umgås med barnen när man inte känner sig stressad av allt som måste göras runt om - att riktigt få ge sig hän och ha det trevligt. Fast ibland blir det mest bara tjafs, fast det gör ju ingenting. Jag jobbar inte heltid utan avsätter till exempel fredagar att bara vara med barnen. Det ångrar jag inte:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback