Ledig....

Äntligen en ledig dag med mina barn.....:-)
Eller förresten, vem bestämde att bara för att man går i skolan så får man inte vara ledig när ens mamma är ledig??

Jag tycker att det känns rent ut sagt skitkonstigt att Elina ska behöva gå till skolan på min lediga dag...Jag har inte riktigt vant mig vid detta än. Elina har vant sig, än så länge älskar hon skolan och bryr sig inte ett dugg om att jag är ledig ;-)

Men på måndag har det hänt nåt alldeles fantastiskt roligt.... En studiedag i skolan sammanfaller med min lediga dag!!!
Så på måndag ska ingen till jobbet, dagis eller skola. Kan det bli bättre....?
Tror det blir en utedag i skogen med korvgrillning eller nåt.

Kommentarer
Postat av: therese

oj , vad man längtar tillbaka till den tid då man tyckte om att gå i skolan , haha :) ha en bra dag .

Postat av: Kattis

Ha en mysig dag! KRAM

2008-09-12 @ 09:54:11
Postat av: Jessica

Det låter supermysigt! Lovar att hålla tummarna för bra väder över Värmeland imorgon :)!

2008-09-14 @ 20:07:07
URL: http://mammanj.blogspot.com
Postat av: Eva

Åh det är ju idag ni har ledig dag tillsammans! Hoppas solen ska skina på er och att dagen blir alldeles fantastisk.

2008-09-15 @ 07:36:37
URL: http://evesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback