Kalas...gånger 2

Jag har ju glömt bort att skriva inläggen om kalas nummer 2 och 3 inom loppet av 4 dagar :-)

I söndags var Elina och firade sin allra första kompis som fyllde 8 år!!! Hurra hurra! De lärde känna varandra första gången när Elina var ca14-15 timmar gammal då Michelle hälsade på oss på patienthotellet.
Sen har de träffats regelbundet hela livet och i perioder har de nästan varit som syskon... De känner varandra så väl att de vet vilka knappar de ska trycka på, både på gott och ont ;-)

Hur som helst så hade Michelle sitt kalas på vår kompis Yvonnes vandrarhem... Ett alldeles underbart ställe... Har ni vägarna förbi Värmland och inte vet vart ni ska bo så kika in
HÄR först!

Här är två foton från kalaset, ett på utsikten från vandrarhemmet och ett på Elina... Har inte frågat Michelles föräldrar om jag får visa kort så därför gör jag inte det....


Det är sjön Fryken... vacker va?


Elina häller upp lite bål till sig...



 Nästa kalas var kusin Ida som blev tonåring HURRA HURRA HURRA HURRA


Så här gör Ida ofta när jag fotar... Men hon är underbart söt ändå


Elina vill inte vara sämre hon... hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback