Helgen....

Det är tisdag och jag är fortfarande helt slut och trött efter helgen...

Vi gick upp ganska tidigt på lördagen eftersom Elina skulle ha samling för matcherna redan kl 09.00.
09.30 började första matchen och då hade morfar redan kommit för att hämta en alldeles överlycklig Maja. Vi tog bilen ner för morfar ville se lite av matchen. Maja blev helt förskräckt när jag också satte mig i bilen.... DU SKA INTE MED TILL STUGAN, DET ÄR BARA MAJA......Hon lugnade sig när hon insåg att jag bara skulle med ner till fotbollsplanen.. :-)

Första matchen började och jag blev alldeles förvånad över Elina, för på träningarna så är hon liksom som alla andra tjejer och glömmer bort sig ibland och kollar på blommor och så vidare.. Men hon kämpade och framförallt sprang hon hela tiden, hon var överallt på planen och kämpade.... *stolt*

De förlorade den matchen men det var inte så viktigt, andra matchen vann de. Men stackarna de mötte var bara 7 stycken totalt.. Sista matchen såg inte vi för då hade vi dragit mot Åkersberga redan, men hon ringde och sa att de hade vunnit med 9-0 och på prisutdelningen fick alla lag guldmedalj. Så ska det va!! Helt i min smak!

Här kommer lite matchbilder:

Samlas inför startsignalen


Nummer 16 hade Elina....


In action


Hej hej mamma


Nu ville/fick hon vara målvakt och återigen överraskade hon


Mycket nöjd Elina efter en räddning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback