Ecco Walkathon

Jag hade köpt biljetter till Ecco Walkathon som skulle gå av stapeln idag...
Elina och jag skulle promenera 6 km i Karlstad och när jag köpte biljetterna så hade jag inte planerat att jag veckan innan skulle sova i snitt 4 timmar per dygn och att boxningen skulle sluta så sent som efter midnatt...

Så i morse var jag inte så sugen att dra iväg på detta... Men Elina skulle absolut inte ta ett nej (och eftersom jag lovat så kan jag inte bryta heller, principsak för mig) så vi drog iväg in och hämtade ut våra fina ryggsäckar.
Först kollade vi in Starboys som är superduper bra, sen var det uppvärmning med SATS och Elina var i himlen... Hon älskar verkligen sånt här och bara att titta på henne gjorde att det var värt det...

Men sen när startskottet för promenaden skulle gå så började det regna och både Elina och jag kom överens om att åka hem.... Tyvärr missade vi då att ge 10:-/km till det ändamålet vi ville. Men jag har slängt iväg ett mail för att se om jag kan sätta in de pengarna ändå... Elina ville också åka hem men ville att gatubarnen i Polen skulle få våra pengar, så jag lovade att ordna det på något sätt....

Nu är det lördagkväll kl 20.44 och fröken Helena ska lägga sig i soffan/sängen och försöka sova tidigt idag.. Inga 4-timmars sömn inatt inte....


Starboys


Älsklingen


Ja vad han nu heter... men rolig är han


go Elina, go Elina...









Kommentarer
Postat av: Hunney

Det verkar som att vi stod på nästan exakt samma ställe och tittade på starboys=)

- fast vi var nog där några timmar senare...



Puss

2008-09-07 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback