Boxning

Medans Elina var på kalas, sambon hälsade på en kompis så roade sig mamman med att gå på boxning....
Det var flera bra matcher, bl.a så fick ju karlstadstjejen Anna Ingman med sig två bälten. Kul!
Är ju ingen större fan av tjejboxning men nu har jag fått ta bort lite av mina fördomar för förra året var Åsa Sandells match i Karlstad en av behållningarna och likaså igår så var Annas match en av de bättre... Jag gillade inte hennes teknik, men enligt henne själv så var det för att motståndaren var svårboxad och att hon hamnade med i hennes stil. Det köper jag, har ju aldrig boxats själv så jag vet ju inte...

Sista matchen var Merciless Ray Mercer (de har så fyndiga namn på alla boxare hahaha) och då fotade jag en del.... Matchen bjöd på rejäla smällar fram och tillbaka... Ray är ju 47 år..... hujedamej


Merciless Ray Mercer ;-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback