Avslutning

Idag var det så dags för Stefan Holm att avsluta sin karriär i Våxnäshallen. Vi åkte dit för att se detta, men var även där för att representera hans hemmaklubb Kils AIK Friidrott där jag är sekreterare i styrelsen. Vi hade ordnat en fin blombukett åt honom och Elina skulle få lämna över denna, hon såg fram emot det som bara den..... Hon hade dessutom ritat en teckning åt både Stefan och Johnny som hon skulle lämna.

Tävlingen blev långdragen för det var många deltagare, gamla som unga :-) Till slut var han så ensam kvar och vann på 2,25. Det blev dags för oss att gå in och vänta på vår tur. När speakern läste upp att Stefans klubb ville hylla honom och välkomnade fram Elina Larsson så börja jag nästan gråta, hon är så söööööt Elina.... Inte ett dugg nervös för det var en del publik och folk hejade och klappade när hon gick fram... TV-kameror och fotografer överallt....

Hon lämnade över blomman, teckningen och så här såg det ut:











Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, vad blödig man är! Här sitter jag med tårar i ögonen, jag också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback