Rapport

Ja när Majsan började bli trött och ville ha sina nappar så ångrade hon sig att hon gav bort dem...
Jag ville inte ge alla sa hon då.

Men när vi skulle lägga oss så grät hon en liten stund, kanske 10 minuter och jag hade nog trott att det skulle bli längre. Sen var det mest att hon hade svårt att komma till ro, inte så mycket tårar och tjat om napparna.

Det återstår att se hur det går i natt om hon vaknar.

**************

Jag vill ju att hon ska sluta med nappar, men jag minns att jag även tyckte enormt synd om Elina och känner mig som världens sämsta mamma. Svärmor frågade om vi hade nån hemma i reserv och det skulle inte funka.. Jag skulle falla dit direkt när tårarna sprutade och man ser hur ledsen hon är för det är ju en stor sorg kan jag tänka mig, speciellt med Maja som har velat ha nappar hela dagarna om hon hade fått.

***************

När Elina slutade så var det andra kvällen som hon vände sig om till mig och sa: "Det är lite jobbigt mamma, men det gåj bja"

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hoppas att det går bra för er utan gråt,

duktiga Maja!

2008-10-06 @ 11:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback