Maja och napparna

Hmm... Hon har det fortfarande jobbigt framförallt om hon vaknar på natten, då letar hon förtvivlat efter napparna och när hon inser att de inte finns gråter hon hejdlöst. Gosedjuren har blivit mycket viktigare nu och imorse vid 5-tiden tror jag hon skrek att hon inte hittade Herr Nilsson. Jag hade svårt att somna igår kväll av någon anledning så jag hörde bara allt i ett töcken...

Igår kväll somnade hon ganska snabbt i alla fall, annars är det svårt för henne att koppla av när hon inte har någon napp i munnen. Men hon är trots detta mycket stolt över att hon inte har napp för hon berättar det gärna och ofta för alla hon möter!!!!
Min lilla snuttefia!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tappra lilla Maja! Snart går den värsta abstinsen över, ska ni se... Men, det är tufft i övergången, helt klart!

Postat av: Moster

Många pussar & kramar till mosters jätteduktiga tjej Love you

2008-10-10 @ 18:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback