Lugn Majsan

Idag när jag hämtade Maja så fick hon beröm av sin fröken. Det hade varit en jättebra dag, Maja hade varit lugn och jättego hela dagen. Inga berömda utbrott eller så.

Jag tyckte hon såg sliten och blek ut, men å andra sidan vaknade jag inatt av att hon skrek från sitt rum högt och tydligt:
JAG HAR INTE SLUTAT MED NAPPAR!!!!! Klockan var då 3 och hon somnade om lagom tills jag skulle gå upp vid 5-snåret. Så om hon såg trött och sliten ut så var det inte så konstigt :-)

Men i bilen klagade hon på huvudvärk och ont i ena knät, och min intuition var rätt hon hade feber....
Nu var jag inte hemma ikväll vid läggdags, men har jag tyckt synd om henne de andra två kvällarna när hon gråter efter napp så tycker jag ännu mer synd om henne nu... Att vara sjuk och ynklig och inte få ha sina nappar..... Tur att vi gav bort alla för annars hade jag nog plockat fram dem....

Pluttenuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback