Helena tycker till.....

.....om Tito Beltran

Jag kan ju inte låta bli att tycka synd om hans fru, som sitter där och tycker synd om deras 4-årige son för att han inte får krama pappa på kvällarna och undrar vart han är? Förvisso tycker jag också synd om honom, han har ju inget gjort.

Men jag tycker ännu mer synd om den sk barnflickan och den då 7-årige flickan som blev utsatta. För eftersom jag har läst igenom i princip allt från alla rättegångar så vet jag inte vad som skulle kunna få mig att tro att han är oskyldig förmodeligen ingenting.

När hans fru dessutom lägger får mer krut på att prata om att det inte är OK att Thomas Bodström får vara både advokat i rättsmål och ordförande i justitieutskottet. Om det vet jag inte vad som är rätt eller fel, men vad har det för betydelse???? Tror inte en annan advokat skulle ha misslyckats med att få honom dömd, kanske t.o.m jag??

Så ok då, jag tycker synd om din son Jenny men mest synd att han fick en sån pappa...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker precis som förra gången precis som du när du tycker till :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback