Foto

Hade ju gjort i ordning bilder från förra helgen som jag skulle lägga upp, men glömt bort! Vi var ute i stugan och blev bjudna på mammas underbara ädelostbiffar.. (Hmm.. nu slog det mig att någon frågade efter receptet, eller minns jag fel??)
Kossorna var ute och sprang ner till oss när vi gick ut till barnens glädje :-)


Muuuuuu


Han pussar mig sa Majsan


Det är ett otroligt vacker djur när man tänker efter...


Orädd Majsan


Godiset är Elinas inte kossornas ;-)


Blääää.... han lipar åt Elina hahahaha


<3


<3



Kommentarer
Postat av: Mormor/Morfar

Tänk att få komma så nära kossorna och uppleva denna natur. Se så lyckliga Maja och Elina ser ut. Något att spara tills de blir äldre. Vi njuter av att se bilderna.

Kramar Mormor/Morfar.

2008-10-03 @ 09:28:01
Postat av: Kattis

Härliga bilder! Tack för titten, trevlig Helg!

KRAM Katarina

2008-10-03 @ 09:54:25
Postat av: Jessica

Vinkar! Det var jag. Ädelostbiffarna!

Postat av: Eva

Åh vilka härliga bilder!

2008-10-06 @ 22:40:33
URL: http://evesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback