Elevens val

Idag fick Elina med sig en valblankett hem, de ska själva välja ut tre stycken och sätta en 1:a på den de vill allra helst osv.
Här är vad de kan välja:
1.  Dans och teaterverkstad
2. Naturdetektiver
3. Praktisk matte
4. Kemi
5. Idrott

Jag trodde att hon skulle välja Dans och teaterverkstad, Idrott, Naturdetektiver i den ordningen...

Själv har hon bestämt att i första hand välja Praktisk Matte "Jag tycker ju att det är så roligt" sa hon......

Man tycker att man känner de utan och innan och jag visste att hon tycker att matte är kul, men trodde dans och idrott smällde högre... Men jag tycker att det är såååååå kul att hon vill välja matte...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad häftigt!



Det är nästan så att jag skulle vilja ta de där kategorierna och skriva upp på ett papper BARA för att testa T jag också. Ska nog göra det :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback