Söndagsmys

Idag var det en sån där alldeles perfekt dag, nja förutom att Elina var hos en kompis då... Men så är det ju allt som oftast nu för tiden....
När vi hade skjutsat Elina till kompisen så åkte jag och Maja för att köpa festis eftersom vi hade bestämt oss för att gå ut i skogen och grilla korv i det underbart vackra vädret!!!

Efter att Maja hade försökt sig på att skrika/gråta på sig sina skor så kom vi äntligen iväg. Hennes humör lättades upp när vi väl kom ut och vi gick till grillplatsen som dagis och skolan använder sig utav.
Jag har bott i det här huset i 7 år och kan fortfarande känna att detta inte är sant, bor jag verkligen så här fint? Skogen inpå knuten osv... Men det gör jag och jag är skitglad för detta!!!!

Efter grillningen promenerade vi hemåt och jag unnade mig en timmes sömn innan Mats skulle ut och byta däck på min bil. Elina hämtades och sen somnade jag en gång till när jag låg bredvid Maja när hon skulle somna.

Här är bilder från igår och idag!


Bebben hoppade upp i Majas byrålåda när jag la in tvätt...Maja ligger och sover som en stock


De ser exakt lika busiga ut tycker jag, trots att Maja inte var riktigt snäll mot Bebben igår så är hon i alla fall inte rädd för Maja tack och lov


Sötis


Maja kollar läget inför grillningen


Här visar Maja att det finns kojor


Majas docka var trött och behövde vila, Maja hade packat en egen väska med filt till dockan men eftersom dockan inte frös så behövde hon ingen filt...


Mysig bild, helt fantastisk vacker skog vi har


Dockan ville också ha korv


Elina och Bebben myser i soffan


Bebben ligger skönt på Elinas fötter, så skönt att Elina inte ville flytta på sig (ett jättebra argument till att inte behöva borsta tänderna och lägga sig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback