Mamma

Igår kväll ringde min mamma och sa att hon hade ont i bröstet så hon skulle åka in till akuten.
Inget trevligt samtal. Vi kom i alla fall överens om att hon inte skulle ringa på natten om inget allvarligt hände, och jag hörde inget och började ringa dit tidigt i morse eftersom jag vet att de är vakna tidigt.
Inget svar

Jag ringde lite senare igen
Inget svar

Ringde min syster som också hade ringt att antal gånger men heller inte fått nåt svar

Lämnade barnen på dagis, ringde till mamma och pappa igen.
Inget svar

Nu börjar jag bli riktigt orolig, jag vet ju att de hade ringt om det varit allvarligt men ändå..

Till slut ringde jag igen och pappa svarade... Tack för det!
Han sa att mamma satt på akuten och väntade svar på lungröntgen och att hon skulle ringa mig så fort hon visste nåt.
Jag fick ju lite gjort på jobbet, men tankarna blåste iväg hela tiden.

Mamma ringde till sist och alla prover och röntgen var bra, det är troligtvis en muskel som är lite hårt åtgången efter att hon varit hos kiropraktor... TACK!!!!

Tråkigt för mamma att ha ont, men tur för oss andra (och henne natrligtvis) att det inte var värre.

JAG ÄLSKAR DIG MAMMA (och dig också pappa men du får stå tillbaka nu hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback