Kalas

På måndag fyller vår egen lilla prinsessa 4 år men redan idag smygstartade vi med moster och kusin som skall åka till Tallinn imorgon och inte kunde komma.

Imorgon är det stort kalas, äsch då jag är inte så mycket för stor kalas så vi har bjudit hit våra närmaste och käraste vänner och släkt som kommer på besök. Alltid lika roligt att träffas, men något "regelrätt" kalas med lekar och fiskdamm blir det inte, har inte ens tänkt tanken för födelsedagen var helt plötsligt här :-O

Idag har vi i alla fall varit på IKEA och handlat present till Majsan, hon ska få en ny säng "Kura" heter den och den har hon önskat sig.. Rosa skor fick hon av moster och Jonna idag och hon var helt salig och hade de på sig hela kvällen.

Vi hoppas få ihop sängen imorgon kväll efter hon har somnat, så får hon ligga i vår säng över natten och överraska henne med den på måndag morgon. Men det återstår att se om vi orkar efter alla besök imorgon.

Nu ska jag lägga mig framför teven eller nåt... Upp tidigt och baka bullar imorgon bitti.. Allt för att gästerna ska få så färska bullar som möjligt :-) (Eller var det för att jag helt plötsligt kom på att jag visst skulle ha bakat bullar under veckan)

Några bilder....


Vi gjorde *****bullar


Majsan har tatuerat sig...


Prinsessan och Bebben myser i soffan

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis Maja i förskott :)! 4 år... Herregud jag minns ju hur väl som helst när du berättade på mailinglistan att hon var på väg... Det är alltså jättelänge sedan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback