Vilken UNDERBAR dag!

image73
Elina doppar sig i iskallt vatten

Ja vilken alldeles underbar dag det har varit idag, Mats kom hem inatt och barnen var överlyckliga när de såg honom. Maja fattar ju inte riktigt vad imorgon eller på söndag betyder men Elina trodde att han skulle komma hem på söndag och blev så lycklig att hon under förmiddagen inte var mer än högst en meter ifrån honom. Han var ju ganska trött efter att ha rest i ca 16 timmar, la sig kl 04 i morse och gick upp vid 10-tiden. Så ibland var han väl lite frånvarande och då sa Elina: Nu när du har kommit hem ska du väl åtminstone bry dig om dina barn och spela lite kort med dem??? hihi

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Jag fick ett infall idag att jag ville köpa en ny pool och får jag ett infall så ska det ske NU så eftersom Elina var så pappasjuk så tog jag med mig Majsan och köpte en ny pool, först till ÖoB, det var slut så vi åkte in till stan och köpte en ny pool. När vi kom hem igen hade kompisarna kommit och Mats började genast att montera ihop poolen till alla tjejers förtjusning.... De hade inte räknat med att det skulle bli av idag så de blev jätteglada.

Vi fikade och efter att ha tagit en tur till ÖoB igen för att köpa stege till poolen så började vi fixa med maten, grillad fläskfilé med pommes, vitlöksbröd och A:s jättegoda gräslökssås. MUMS säger jag bara, det var första gången jag smakade och det var verkligen jättegott.

Barnen hoppade i och ur poolen trots det verkligen ISKALLA vattnet, men de hade roligt. Tyvärr så var det tvungna att åka till slut och det är alltid lika tråkigt när man har trevligt.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Imorgon börjar mitt nya liv och jag tror jag är redo för att skriva om det, men jag väntar tills första dagen har gått så jag vet om jag åtminstone klarar av den ;-)

Nu ska jag njuta av tiden som är kvar denna sista dagen i maj!
Kram på er alla därute!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken underbar dag!

2008-05-31 @ 20:42:22
Postat av: mingla

Får jag fråga dig en sak angående din blogg till mitt projektarbete ?

Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)
Tyck gärna till om min nya design förresten :)

2008-05-31 @ 20:47:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: mingla

Jag gör ett arbete om blogging och jag tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-31 @ 20:54:21
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback