Usch

Så trött jag är, har knappt sovit en blund.

Hon fick ju alvedon halvelva igår kväll, 5 timmar senare har hon 40.4... Fick alvedon vid 5-tiden imorse och nu har den inte stigit upp till 40 i alla fall, men hon är iskall på händer och fötter så febern är väl på väg upp igen.

06 vaknade jag av att hon satt upp och skrek blod... Det forsade blod ur näsan på henne och hela natten har hon haft det tungt att andas.

Hennes hosta låter som om man sticker ner en raspig fil i halsen på henne. Stackars stackars lilla Majsan....

Men hon är på gott humör måste jag säga och hon dricker allt hon får, vatten, dricka, saft, kolsyrat vatten och en och annan piggelin slinker ner också.

Just nu sitter jag i kö till VC men det är ju inte det lättaste att komma fram dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback