Underbart

Hej,

Här sitter jag strax efter 21 på min altan och skriver, kan inte ens beskriva vad ljuvligt det är att höra fågelkvitter och göken som gal....

För övrigt är det alldeles tyst, barnen sover och vi bor i ett lugnt område så vid den här tiden är det inte mycket väsen här inte.

Idag har jag investerat ganska mycket (både ekonomiskt och i tid) i mig själv och min hälsa. Har gått med i ett viktminskningsprogram som förhoppningsvis leder till att jag hälsomässigt kommer att må f*n så mycket bättre än nu. Mitt slutgiltiga mål är satt till nästan exakt ett år framåt.

Vill inte berätta så mycket mer om det nu, väntar tills jag har kommit en bit på vägen av erfarenhet ;-)

Nä, nu ska jag lta mig tillbaka i min baden baden och njuta en stund till innan jag kryper ner i säng.

Godnatt alla underbara!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad du är duktig som har tagit tag i lite saker :). Så skönt det låter!

Nu hoppas jag bara att Majsan mår bättre och att din boxarsyrra firades ordentligt i fredags/lördags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback